retirez en magasin sous 2h
magasin dès le lendemain
4 fois sans frais par carte bancaire
sous 30 jours
Dernières recherches
ebook
Le saviez vous ?
Lisez votre e-book sur ordinateur, tablette et mobile grâce aux applications :
Coups de cœur Cultura
Tous les passeurs de culture peuvent partager leurs découvertes !
Tu as aimé ce produit ? Partage dès maintenant ton coup de coeur :
Una aproximació al sexe innovadora i original que revolucionarà la nostra ment i potser també el nostre comportament.
Teniu a les mans el llibre més rigorós, amè i complet que s'hagi escrit mai sobre el fascinant estudi científic de la sexualitat humana.
Pere Estupinyà, el lladre de cervells, se submergeix en una nova investigació científica. Per això participa en un estudi de la Universitat Rutgers sobre la disfunció erèctil i l'orgasme masculí, visita centres de referència com el prestigiós Institut Kinsey, s'infiltra en clíniques de medicina sexual, assisteix als congressos internacionals sobre sexologia més importants del món i entrevista fisiòlegs, psicòlegs, antropòlegs, terapeutes, sociòlegs, biòlegs evolutius i neurocientífics experts en sexualitat. Però també parla directament amb asexuals, fetitxistes, dones multiorgàsmiques, intersexuals..., passa una nit en un club de swingers de Nova York, participa en esdeveniments sadomasoquistes, aprèn tècniques de tantra, parla amb actors i actrius porno, i assisteix a un taller en què una dona ensenya a tenir orgasmes amb la respiració i la ment.
Tot això acompanyat d'una revisió exhaustiva de la bibliografia científica, que li ofereix estudis valuosos sobre els processos inconscients de l'atracció, la connexió entre la ment i els genitals, el sexe online, la desinhibició, la diferència entre orientació sexual i identitat sexual, la nostra naturalesa polígama versus la monògama, la relació entre el plaer i el dolor, les disfuncions sexuals més freqüents i infinitat d'anècdotes històriques, consells pràctics, reflexions profundes i respostes al que ens passa quan gaudim de l'activitat que més ens interessa, i que, paradoxalment, la ciència té més pudor a explorar.